vulkanen tocht, schone onderbroek, toeristen en duitsers die een kuil graven

19 november 2013 - Whitianga, Nieuw-Zeeland

Eergisteren zijn we naar Waimangu gereden. Dat is een vulkanen streek en we hebben daar 2 1/2 uur gewandeld. Het stoomde borrelde aan alle kanten.  Erg mooi daar. Inmiddels heb ik weer wat schone onderbroeken. De sloggi is niet meer nodig en zat niet lekker. Gisteren mount maunganui beklommen. (Ik wordt gestoord van die namen hier). Jammer dat er net 2 cruiseschepen hun lading hadden gelost. Het zag zwart van de bejaarden. Wel een mooie kust en het weer was zonnig dus lekker aan the beach gegeten. Overnacht in waihi. Vandaag in heiha de cathedral cove bezocht. Pittige wandeling er naar toe. Als afsluiting naar de hot water beach. Daar kun je schepje huren en op een bepaalde plek,  10 bij 30 m, een gat graven er komt dan hot water naar boven. Er waren zeker 100 toeristen die elkaar soms met scheppen nog net niet de hersens insloegen. En natuurlijk veel duitsers die net als in castricum kuilen graven:-) zie foto.  ik heb geen kuil gegraven voor je weet val je er zelf in:-)