Auckland

25 november 2013

We zitten nu in een hotel met een queen size bed en dat is best wel prettig na 7 weken in een campervan. Vanmorgen the van ingeleverd. Na 2 uur en genieten van een biertje komt Dre er achter dat we de laptop zijn vergeten dus maar even terug. Afgelopen 2 dagen hebben we aan het strand gestaan in Takapuna een gedeelte van Auckland. We kregen een sight seeing van Wendy en Steve, die kennen jullie niet en wij ook niet maar Wendy is de moeder van Jessica die weer vriendin is van Lianne. Zij hebben ons een stukje van Auckland laten zien en we hebben gegeten in een eettent die van junkfood iets lekkers en gezonds maakt. 'S avonds werden we uitgenodigd voor de bbq.Het was een leuke dag en we hebben Wendy en Steve wat belangrijke Nederlandse woorden bijgebracht: gezellig en lekker:-:-):-):-)
Morgen nog even de souvenirs en then back home.

1. Marry:
    25 november 2013
    Wat is dat snel gegaan, nu al weer naar huis....lekker van de pepernoten en chocolademelk genieten.

Geniet er nog ff van,
    Grtjs,
    Marry
  2. Sylvia:
    25 november 2013
    Geniet beide nog van elke minuut voor je het weet zit je weer in de dagelijkse sleur van het leven. :-)