Kerstsfeer en alles kwijt

26 november 2013 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Ja pepernoten en chocoladeletters, lekker! Die hebben ze hier niet en ook Sinterklaas en black Pete is hier onbekend. Maar alles hier in Auckland is in de Kerstsfeer, dus kerstbomen, lichtjes en een enorme kerstman met zijn rendier in de winkelstraat. Wij vinden het maar vreemd kerst met 24 graden.

Normaal ben ik mijn spullen kwijt, sleutels, portemonee, in de loop van deze vakantie, en het wordt steeds erger, is Jaap alles kwijt, gisteren paniek, zijn creditcard weg, die is natuurlijk gejat, want hij heeft hem niet vast gehad, vanmorgen moest ik mijn koffer overhoop halen want hij was zijn hoesje kwijt, fat Harry! Ga maar lekker zelf zoeken! Jullie snappen al, dat 9 weken vakantie lang genoeg is, en dat we verlangen naar het geregelde leven waar onze spulletjes blijven liggen waar we ze hebben neergelegd. Jammer dat werken daar ook bij hoort, maar volgende week zijn we er weer met frisse tegenzin!

1. Marry:
    26 november 2013
    En.....met een prachtige herinnering.
    Ben hartstikke jaloers op jullie
  2. Marjon Ootes:
    26 november 2013
    Ik heb genoten van jullie leuke en soms spannende verhalen. En niet te vergeten de prachtige foto's. Die hebben ervoor gezorgd dat we hier er zin in krijgen om een keer een reis te maken die kant op. Geniet nog even van de laatste dagen en jullie komen terug met prachtige herinneringen. Groetjes en een goede terugreis (met alle spulletjes!!)
  3. Henny Lijfering:
    26 november 2013
    Ook wij hebben bijna dagelijks meegeleefd en gekeken met al die prachtige foto's en reisverhalen. Wat een mooie manier is deze site om een beetje mee te reizen in jullie rugzak.
    Hebben jullie alles weer terug gevonden? Whaahhh! Echt balen dan.
    Maar wàt zullen jullie weer moeten a-klimatiseren in het hollandse strakke leven. Lekker nagenieten dan maar.
  4. Andrea Mouris:
    26 november 2013
    Het is zeker een aanrader om hier eens naar toe te gaan Marion, het is een prachtig land zoals jullie natuurlijk op de foto's kkunnen zien, maar in het echt is het nog indrukwekkender. En de Australiërs en zeker de Nieuw-Zeelanders zijn zulke aardige en vriendelijke mensen. Het land is ingericht op reizen en toeristen dat maakt een verblijf hier aangenaam, dus ik zou het doen!