uitgepraat, rotte eieren, vieze onderbroek

16 november 2013 - Rotorua, Nieuw-Zeeland

We hebben de oversteek van  oost naar west gedaan en hebben de stad Napier bekeken. In 1931 totaal verwoest door een aardbeving en daarna weer opgebouwd in art deco stijl. Niet onaardig. Is misschien wel wat voor garrelsweer als het daar mis gaat. Wordt het nog een trekpleister. Je vraagt je misschien wel af zijn die twee nog niet uitgepraat. Jawel. Daarom heb ik al 6 afleveringen van homeland gedownload die we dan gezellig op de tablet voor het slapen gaan kijken. Is een aanrader deze serie.  de dagen gaan snel en we willen nog veel zien. Gisteren zijn we naar de huka falls geweest. Daar wordt 20000 liter per sec door een sleuf geperst. We hebben een wandeling van 2 uur gemaakt naar een terminale bron. Dre kon eindelijk haar stok uit proberen. Ze is er niet over gestruikeld. We hadden een prachtige kampeer plek aan het meer. 2 meter van het water. Jammer van de snelweg 10 meter achter ons. Vandaag richting rotorua. Het vulkanen gebied met terminale bronnen, geisers en  modder blub. Dit is toch wel heel bijzonder dat dit zo maar uit de grond komt Het wordt je letterlijk en figuurlijk te heet onder je voeten. In rotorua is een maori centrum met de hoogste geiser van nieuw zeeland. Indrukwekkend. Nog even de haka gedanst met de maori mannen. Jammer dat de camera weigerde. We staan nu aan de blue lake. Dre wil niet wassen want het kost 4 dollar. Dus morgen moet ik de sloggi van Dre aan. Ik heb geen schone meer.

1. Hester:
    17 november 2013
    Het is wel lastig om een passende reactie te plaatsen bij het laatste bericht. Het komt wellicht door de combinatie van de foto's met de mededeling dat je geen schoon ondergoed meer hebt, Jaap...
    :-)
  2. Andrea Mouris:
    18 november 2013
    Haja. Het laatste verhaal is wat aangedikt voor de reakties. Is gelukt
    Dank voor je reaktie. Ps ik heb nog geen heimwee
  3. Rian:
    18 november 2013
    Volgens mij haalt die sloggie jehelemaal op Jaap. Maak daar ook eens foto van. Groet Paulien.
  4. Hester:
    19 november 2013
    Geen heimwee, Jaap?! Nou, hier spreek ik echt al tegen 'de jouwen' uit dat je bijna weer terug bent en wat ze jou gaan zeggen om je bij te praten over wat er met hen tijdens jouw vakantie is gebeurd. Dus ga alvast maar beginnen met zin maken voor het moment dat jullie er weer zijn :-). Wij hebben wel heimwee naar jou, hoor!