nog even over gisteren

4 oktober 2013 - Holloways Beach, Australië

Zit je helemaal in australië op een boot met 80 mensen in de coral sea en ga je in de hoek zitten waar wat oudere mensen zitten en zeg je: this the corner for older people. He says for the mature. Zijn het mensen uit nederland die 30 jaar geleden zijn geemigreed. Wordt nog mooier hij komt groningen, scheemda. Zij komt uit zuidlaren. Hij heeft de a en b gedaan, zij ook de b. Kregen verkering in pz dennenoord zuidlaren. Hebben gewoond in alkmaar. Hebben een zoon en dochter. Was in nieuw zeeland zorgmanager in een tehuis. Houdt van koken, zij niet. En kan nog ook nog grunnigs praten!! Ze hebben een leuke route laten zien voor de reis in nieuw zeeland
Strange!!!
Nog even over de kurken. Ik had het niet gered zonder en was zeker verzopen in de coral sea en voer voor de haaien en ik heb er 1 gezien. En ook Nemo gezien.

Vandaag rechtop gestaan ivm zie foto

1. Marry:
    4 oktober 2013
    Misschien was een wetsuit zo gek nog niet......
  2. Rian:
    4 oktober 2013
    Wie weet ligt ook jullie toekomst daar?!
  3. Carin bakker:
    4 oktober 2013
    met een heerlijk aus wijntje in de hand even jullie blog gelezen. Zo jaloers... En wat is de wereld dan klein he? Groet uit limmen
  4. Andrea Mouris:
    5 oktober 2013
    Marry je hebt gelijk, achteraf gezien was een wetsuit beter geweest, maar factor 50 waterbestendig leek ons voldoende, niet dus.
    Rian hier vakantie houden is leuk, maar wonen? je kunt bijvoorbeeld hier niet zomaar de zee in vanwege dodelijke kwallen, marinestingers, en af en toe komt er een krokodil langs, nog niet gespot trouwens, mij iets te spannend!
    Monique en René ik hoop dat de foto van Jaap zijn rug iets goed maakt van de gemiste kans?
    Henny en Cock, we hadden geen onderwatercamera, de vraag was of ik een foto had kunnen nemen als ik er een had, ik was niet van plan om veel dichterbij te komen.
  5. Andrea Mouris:
    5 oktober 2013
    Bedankt voor alle reacties die we krijgen, vinden we leuk om te lezen.
  6. Henny Lijfering:
    7 oktober 2013
    Niet te geloven dat je aan de andere kant van de wereld je loo-a-likes tegenkomt... alsof je in de spiegel kijkt. Maar met zo'n rood vel kan je dat trouwens beter laten! Brrr