De weg kwijt.

22 oktober 2013

Gisteren dachten we even een camping te zoeken in sydney. Nee dus. Heel sydney door gecrost niet te vinden. Dan maar buiten sydney naar het nationaal park. Closed. Total fire ban. Een uur verder gereden komen we een blinde tegen die we de weg hebben gevraagd. Moet je niet doen. De man raakte niet uitgepraat met z'n left en dan right. Stress loopt aardig op, ruzie dreigt. Maar dan toch een bordje wat we eerder hadden gemist. Eindelijk een camping maar moeten nog even terug voor de boodschappen. Bier ingeslagen en macdonalds. Lekker geslapen en vandaag weer relax terug naar sydney om een hotel te zoeken en de kar in te leveren. Dit verliep soepeltjes en om 14u zaten we op het terras tegenover het opera house. Morgen meer sydney. Gr jaap

1. Annemieke:
    haihai,
    leuke verhalen,
    hier is niets veranderd, het weer is okee dat wel maar het is hier nog steeds vechten om een werkplek.
    dus blijf voorlopig maar lekker daar
  2. BERNIE:
    22 oktober 2013
    Hebben jullie last van de branden?? Heerlijk weer zeker en al zo veel gezien gr Bernie
  3. Sylvia:
    22 oktober 2013
    Maar ondanks dat alles is Sydney wel een coole stad. Hebben jullie de tour op de brug gedaan?
  4. Jaap:
    23 oktober 2013
    The bushfire is vandaag breaking news. Iedereen wordt geëvacueerd uit de blue mountains. In Sydney merk je niet veel van de brand. Vandaag wordt het 35c en veel wind.
    Ik wilde wel de brug tour doen maar Andrea heeft high fever. Erg leuk dat jullie even reageren doe ik al die verhalen niet voor niets.
  5. Jaap:
    23 oktober 2013
    Haha hij bedoelt natuurlijk fear of hèights. Ik heb geen koorts hoor. Ik denk dat het Jaap wel goed uit komt dat ik dat heb. Het ziet er erg hoog uit. Heb jij het wel gedaan dan Sylvia?