verbinding

30 september 2013 - Holloways Beach, Australië

Zo, we zijn er weer, lekkere nacht gemaakt. We waren natuurlijk al vroeg wakker, maar niet vroeg genoeg om de zon uit de zee zien opkomen. Wat?? Ja inderdaad de zon komt hier uit zee en gaat in Nederland weer onder in de zee. De nachten zijn hier niet heel warm, het is nu half zeven en bijna donker.
Jaap is gisteren en vandaag al de hele dag bezig om verbinding te krijgen met internet. Dat is hier minder belangrijk dan bij ons lijkt het.
Vanmorgen zijn we naar het strand geweest het valt op dat iedereen in de schaduw blijft en ook kinderen die in het water spelen, hebben een shirt aan, je komt hier ook geen erg gebruinde mensen tegen. Ze zijn hier als de dood voor huidkanier.Daarentegen hadden wij vanmorgen in de locale AH het laatste flesje zonnebrand, factor 50 dat dan weer wel.
Wildvreemde australiers op straat zeggen; Hey hallo, how are you going?
Ken ik je dan? De begroeting van vrienden bij ons is minder enthousiast.
We liggen nu bij het zwembad, vanwege de goeie internetverbinding, dus we weten nu ook Mats dat jij Gert Jan Verbeek niet meer tegenkomt in het restaurant van AZ.

1. Trea:
    30 september 2013
    Jullie moeten duidelijk nog een beetje onthaasten. Begin maar gauw met genieten en laat die internet verbinding voor wat het is. el unie de zon uit de zee op te zien komen. Gr Trea