In Australië

30 september 2013 - Holloways Beach, Australië

Gisteravond vertrokken uit Hongkong, wat een gigantisch groot vliegveld, mazzel dat het vliegtuig vertraging had, anders hadden we die gemist, duurde een kwartier om bij de goede gate te komen. Een vliegreis gehad van 8 uur en natuurlijk niet veel geslapen, de tweede nacht al! Maar ja, dit is wat ik wilde!! Dus René en Monique het bier was best lekker in Hongkong maar ik heb al een kater zonder dat ik iets heb gedronken. Maar goed nu in Australië in Cairns in een super de luxe appartement, met jawel, een wasmachine en een droger, wat natuurlijk onzin is omdat de was hier zo droog is op je balkon. Jammer dan weer dat je hier gewoon moet afwassen met een borsteltje, want ja wij gaan vandaag zelf ( Jaap, dan) koken, aardappelen, groente en vlees, ik kon alleen de appelmoes niet vinden. Lekker hollandse pot na al die vliegtuigmaatijden.
Ik zie dat jullie nu net wakker worden, hier is het al kwart voor vijf in de middag.
Adios

1. Henny Lijfering:
    30 september 2013
    Zal je gebeuren zeg...t vliegtuig missen...
    Dat de kater maar weer is verdwenen van weinig nachtrust en meer. :-) Lastig als internet minder vindbaar is dan wij in ons kleine landje gewend zijn. Verder een fijne kennismaking dan met het land onder onze voetzolen.
  2. Lianne:
    30 september 2013
    Ga vakantie vieren.. wij proberen ook van de rust te genieten nu jullie er niet zijn.. dus 2 reisverslagen op 1 dag met maar 2 genoemde activiteit, boodschappen en strand.. beetje overbodig van de zonuren waar jullie van kunnen genieten.. het huis staat nog, we hebben al wel 3 dagen ruzie over het huishouden.. dus niks veranderd