sneeuw

27 oktober 2013 - Wanaka, Nieuw-Zeeland

Gisteren bij MountCook geweest, de hoogste berg van Nieuw-Zeeland, 3754 meter hoog. De weg er naar toe is 55 kilometer lang, die begon met zonneschijn. Mount Cook was niet te zien vanwege de laaghangende bewolking, hoe verder we kwamen hoe slechter het weer werd, toen we bij MountCook aankwamen sneeuwde het, dus hebben we een stukje gelopen door sneeuw, helaas hebben we geen foto's van MountCook, maar wel van de sneeuw. Heel bijzonder om te ervaren dat na een half uur rijden van de berg de sneeuw is verdwenen en de zon weer schijnt. Maar het is hier op het zuidereiland erg koud en de temperatuur overdag komt nauwelijks boven de 10 graden. Zelfs de mensen hier vinden het te koud voor de tijd van het jaar. Gelukkig hebben we het in onze camper niet koud vanwege het dubbele dekbed en het kacheltje!

1. Nel en Hein:
    Andrea en Jaap
    van harte gefeliciteerd met jullie 25 jarig huwelijk, en met de bijzondere manier om het te vieren, leuk hoor. Hoop dat jullie nu wat meer warmte krijgen.
  2. Henk star:
    28 oktober 2013
    gefeliciteerd met jullie 25 jarig huwelijk, ook namens Lina en Hilbrand. Nog veel reis plezier samen.
    Marga en Henk
  3. Wilma en Johan:
    28 oktober 2013
    He, Jaap en Andrea gefeliciteerd, wij nemen hier vanavond wel een borrel op jullie. Zo te lezen is het allemaal fantastisch daar, gelukkig is het hier nog niet zo koud, hooguit waait het hier vandaag een beetje (de eerste herfststorm). Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben. Nog heel veel plezier en we blijven lezen.
  4. Henny Lijfering:
    28 oktober 2013
    Lieve allebei, hartelijk van harte met 25 jaar!! Fijn om het op zo'n manier te vieren. Hopelijk bestaan daar ook toepasselijke drankjes en hapjes. Veel plezier en een fijn reisvervolg! We genieten dagelijks mee.
    Liefs CH
  5. Andrea Mouris:
    28 oktober 2013
    Hoi dank jullie wel allemaal, Henny en Cock ook gefeliciteerd met jullie Trouwdag. En onze volgende vakantie wordt dus scandinavië als ze daar ook zulke campings hebben! Het weer is gelukkig wat warmer ik zit nu in de zon bij de camper, dus we gaan vooruit!