kebab

21 oktober 2013 - Bungonia, Australië

Gisteren veel kilometers gemaakt om dichterbij Sydney te komen. Eindelijk onze langverwachte kangaroes gezien, allemaal dood! Om de 5 kilometer. Aan de kant van de weg, midden op de weg of nog ranziger; uitgesmeeerd over de weg. Aan opruimen doen ze hier niet. Het zijn best grote jongens zelfs al zijn ze dood moeten we ze ontwijken want ik denk niet dat ons missiebussie daartegen is bestand. Onderweg kwamen we een bordje tegen: kebab met een pijl naar rechts, je snapt wij gingen rechtdoor, we hadden genoeg vlees gezien.

We staan nu in een natuurpark 160 kilometer van Sydney, we wilden graag naar de blue mountains om de Three Sisters te gaan kijken, (als je goed kijkt lijken we er ook op Hanny en Wil!) De toegang schijnt wel open te zijn maar daar zijn de bosbranden en de rookontwikkeling belemmert het uitzicht. Dus daar gaan we niet heen, het brandgebied ligt trouwens 65 kilometer van Sydney af. Vandaag hebben we een wandeling gemaakt van 5.5 kilometer, da's een uurtje denken jullie dan. Echt niet! Er staat 3 uur voor deze "moderate" (gemiddelde) wandeling. Pff er wordt hier iets anders verstaan onder "gemiddeld" dan bij ons. Omhoog en omlaag en natuurlijk regelmatige stops om foto‘s te maken en het speuren naar (levende) kangaroes en koala's zorgden ervoor dat wij er 4 uur over deden. Alleen veel kangaroe- en koalashit gezien.:-)
Vanavond lekker aan de erwtensoep met brood, culinair eten is er niet bij op deze natuurcamping.

1. Sylvia:
    22 oktober 2013
    You know, if you ride it you fride it. :-) eet smakelijk