hoera Jaap is vandaag jarig

18 oktober 2013

Het is een fabeltje dat het in Australie overal en altijd mooi weer is, vannacht erg koud gehad in ons missiebussie, 1 graad boven nul brrrr
Eerst maar even een warme douche
genomen, voel ik dat goed? Ja ik voel het goed: vloerverwarming in de douche wauw, ik heb veel gekampeerd maar dit heb ik nooit eerder meegemaakt. Het sanitair op campings,publieke toiletten en benzine stations is hier in aus super de luxe, schoon en gratis! Nadeel is dan weer dat er cafes zijn zonder wc
Vandaag een boottochtje op een raderboot gemaakt op de Murrayriver, dat leek Jaap een leuk verjaardagskado, gelukkig duurde het maar een uur, lang zat! Vanavond eindelijk.weer eens wat anders gegeten dan patat
We gaan.zo langzamerhand richting Sydney, maar weten nog niet hoe we daar gaan komen
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Marry:
    18 oktober 2013
    Gefeliciteerd hoor Jaap, en jij ook proost Andrea !

Groetjes,
    Marry
  2. Rene en monique:
    gefeliciteerd !!!!
    lekker biertje.....lang zal ie leven !!

groetjes René en Monique
  3. Marielle en Dirk:
    18 oktober 2013
    Carrotcake? Mmmm! Cheers mates!
  4. Rob en Angela:
    18 oktober 2013
    Gefeliciteerd Jaap! Enne, volhouden hoor, jullie zijn al bijna op de helft.
  5. Jaap:
    19 oktober 2013
    Bedankt voor jullie felicitaties. Beetje jammer dat jullie niet zijn gekomen;)
  6. Hanny:
    19 oktober 2013
    Jaap, gefeliciteerd met je verjaardag! Mooie foto's. Veel geluk en plezier op de reis. Liefs van ma (en Hanny)
  7. Henny Lijfering:
    Beetje laat maar toch nog hartelijk van harte Jaap! X
  8. Rian:
    20 oktober 2013
    We horen op het nieuws allerlei nare berichten over brandhaarden in Australië en we horen al 2 dagen niets van jullie. Is dat zorgelijk?
  9. Ed:
    21 oktober 2013
    Nog later; maar alsnog van harte Jaap. Wel zielig dat jullie alleen dode dieren te zien krijgen. Ach, en dan ook nog voortdurend patat en erwtensoep. Wat zoeken jullie daar nog......
  10. Jaap:
    22 oktober 2013
    Bedankt voor alle felicitaties. We zijn nu in Sydney. En horen nu pas de omvang van de bosbranden. En Ed de porterhouse steaks zijn hier voortreffelijk zo ook de wijnen. Ik heb eergisteren kangoeroes in het wild gefotografeerd. De fotos komen binnenkort. Gr Jaap
  11. Jo:
    17 november 2013
    Sorry Jaap: nog gefeliciteerd!