Milford Sound

30 oktober 2013 - Milford Sound, Nieuw-Zeeland

Het is bij jullie nu half acht in de avond, hier is het half acht in de morgen en we zitten al ruim een uur in de bus naar Milford Sound. Het is een tocht van 5 uur heen langs een meer, lijkt wel een beetje op de rit van Alice Springs naar Uluru. Het is de enige manier om naar fjordland te gaan, we hadden er ook voor kunnen kiezen om er met de camper heen te gaan maar we kennen onzelf en we waren nooit zo vroeg vertrokken, we moeten namelijk ook weer 5 uur terug er is geen camping onderweg. Maandag hebben we een wandeling gemaakt en zijn we 's avonds uit eten geweest. We waren namelijk die dag 25 jaar getrouwd. Bovendien zaten we op de helft van onze vakantie ik weet niet hoe het bij jullie is maar wij hebben het idee dat we al maanden weg zijn. Gisteren zijn we naar Queenstown gereden en voelde ik me niet zo lekker dus niet veel gedaan, vandaag gaat het weer. Bob de chauffeur zegt weer iets over de hill waar we langs rijden maar ik begrijp er niet veel van. De Nieuwzeelanders ziin erg vriendelijk en behulpzaam maar zijn slecht te verstaan da' s jammer want ze houden van kletsen, iedereen wordt gedag gezegd en het liefst nog een praatje over het weer er achter aan. Ja guys het is hier net nederland!