geen castricum aan zee

16 oktober 2013 - Port Fairy, Australië

Gisteren eerst een paar warme slaapzakken gekocht, dus vannacht hebben we lekker warm geslapen. Vandaag zijn we verder gegaan met de great ocean road. Wat een kust is het hier, gigantische golven, meters hoog. We waren bij de 12 apostelen, waarvan er sinds 2005 nog maar 11 over zijn. We hebben er trouwens maar 8 gezien, waarschijnlijk is de rest afgelopen week verdwenen, wat trouwens best zou kunnen want de zee is hier ontzettend wild, de neiging om te gaan zwemmen is er niet bij mij. Jaap probeerde me nog te verleiden om in het kader van een leuke foto boven op een rots te gaan staan waar ik waarschijnlijk weggespoeld zou worden door een golf, mooi niet, of hij wil of niet die 25 jaar huwelijk gaat hij halen!

We zijn nu op een camping naast jawel een Nederlands stel, wat toch wel vrij bijzonder is, op de australiërs na zijn de meeste toeristen hier Duitsers en hebben we nog nauwelijks Nederlanders gezien. De campings die we tot nu toe hebben gehad, zijn allemaal erg netjes en schoon en ze worden steeds beter, we staan nu op een camping met een grote keuken waar we kunnen koken, eten, afwassen en t.v. kijken en reisbloggen schrijven en voor deze keer internetten voor 2 uur, Jaap ook weer blij!

We kunnen niet altijd reageren op jullie reacties, we lezen ze wel en vinden alle reacties leuk maar zoals we al eerder schreven, internet is hier wat minder belangrijk dan bij ons en nergens is er free wifi. We hebben wel internet op onze telefoon, dus daar houden we ons reisverslag bij, maar dat is een beetje behelpen en ook de foto's staan er nog niet op maar worden nog geupload.

1. Marjon Ootes:
    16 oktober 2013
    Wat een prachtige natuur. Leuk om zo met jullie mee te genieten. Ik probeer Marcel ook warm te krijgen voor een rondreis in Australie. Het begint te kriebelen. Jullie verhalen doen me denken aan onze rondreis in West-Amerika. Nu prachtige herinneringen.