Regen

17 december 2019 - Turangi, Nieuw-Zeeland

De dag begon mooi een graad of 20. Verlost van de zwavellucht vertrokken we naar Turangi, dat is in het midden van het noorder-eiland en nog steeds in het vulkaan gebied. Volgens mij is heel Nieuw-Zeeland een grote vulkaan, het bubbelt, pruttelt en rookt overal, bovendien zal er ook binnenkort wel weer ergens een aardverschuiving komen  want de regen komt met bakken uit de lucht. We hadden plannen voor een wandeling, maar we blijven in ons motel en gaan vanavond maar onthaasten met een of andere Netflix serie. Nieuw- Zeeland, the place to be! Vandaag slechts een foto gemaakt, uit het autoraam, dat dan weer wel.

1. Carin:
    17 december 2019
    Ga maar Case kijken Jaap en Dre, prachtige serie!. En ik zie net dat jullie op tijd uit Rotorua zijn , het is daar noodweer. Liefs
  2. Jaap:
    17 december 2019
    Het weer is hier ook slecht hoor, blij dat we nu niet in een camper zitten, ik hoop dat we niet al te vaak naar netflix hoeven te kijken, maar dan denken we aan jouw tip, groetjes🙋
  3. Gerda Posthumus:
    17 december 2019
    Hoi Jaap en Andrea. Wat leuk om jullie verhalen te lezen! En nog veel plezier.
    Gr. Gerda/Renee.