Kapper en ontbijt op bed

9 december 2019 - Opuawhanga, Nieuw-Zeeland

Gisteren, zondag in Auckland, hebben we in de haven geslenterd. Nog een beetje last van een jetlag. Op de foto's is mijn haar best wel lang. Thuis geen tijd meer gehad dus dan pak je het vliegtuig om in Auckland naar de kapper te gaan. Vanmorgen ontbijt op bed en de auto gehaald om naar het noorden te gaan. Was wel weer even spannend om links te rijden. Dre durfde niet. Met klotsende oksels de stad uit gereden. Komen we ook nog de Kerstman tegen en als laatste de foto van ons eindbestemming. Wel een helse grintrit, moesten de bestemming niet missen want er kan niet gekeerd worden. De mensen zijn hier zo vriendelijk krijgen we bij aankomst een Hollands biertje met 8,6 alcohol. Nog nooit van gehoord maar wat een uitzicht!!!! En kiwi gebied dus ga schoteltje melk neerzetten vannacht.

1. Mat:
    9 december 2019
    Het is al een heel avontuur zo te lezen. Wat een reis erheen zeg! Vandaag op het nieuws hier aardbeving in het noorden van nieuw zeeland! Hebben jullie niets van gemerkt denk ik. Is op een eiland. Doe de groeten aan de kerstman, lijkt me wat verdwaald?
  2. Jaap:
    9 december 2019
    Deze kerstman komt van de zuidpool, is dichterbij. Hij was trouwens zijn grasveldje aan het maaien zodat zijn rendier kon landen.
  3. Rian:
    9 december 2019
    Vulkaanuitbarsting op White Island, maar dat is best wel een eind uit de buurt. Stond niet op jullie doe-lijst toch?😛
  4. Marga:
    9 december 2019
    We wensen jullie een hele fijne reis.
    Groetjes,
    Henk & Marga