Center Parcs en Nederland is ook leuk.

29 december 2019 - Hanmer Springs, Nieuw-Zeeland

En zo zijn we in Hanmer Springs beland, het is een plaats die vol is met toeristen vanwege de warmtebronnen, een soort tropisch zwemparadijs, hebben we overgeslagen. Maar wel twee wandelingen gedaan, natuurlijk boven op een berg met een mooi uitzicht, daarna naar Mount Isobel, is maar 1350 meter hoog, ik heb daar zo'n 30 meter van gelopen,  toen hield ik het voor gezien, mij veel te stijl, kijk naar de foto met de wandeltijden en afstanden, dan weet je genoeg. Bij het inchecken in het motel, vertelde de eigenaars dat zij vorig jaar naar Nederland zijn geweest, ze vonden het geweldig, vooral Amsterdam zo leuk, zo historisch en zo oud. Ja NZ heeft een prachtige natuur, maar veel historische gebouwen o.i.d zijn hier niet, dus dan gaat er een wereld voor je open als je naar Europa gaat, ze willen er dit jaar weer naar toe, zo geweldig was het. Wij gaan morgen naar Christchurch, misschien is daar meer te beleven.