Wandelingetje

12 januari 2020 - Oxford, Nieuw-Zeeland

Nadat we gisteren een paar uur in de auto hadden gezeten, bedachten we dat we nog wel even een stukje konden gaan lopen, bij ons motel kregen we een kaartje van de wandelroute, wij kozen er een uit van 7 km, te doen, dachten we, maar we kwamen er achter dat 7 km heel ver is als er geen bal aan is en we voor een gedeelte over de autoweg moesten lopen, ik kreeg het ook nog in mijn rug en Jaap had een hongerklop. Jaap probeert de moed er in te houden door te zeggen dat het nog maar een klein stukje is, of nog 5 minuten, maar dat zegt ie dan een keer of 4 dus dat komt niet meer geloofwaardig over, zeker als ik dit al 5 weken aan hoor.🙉

A.

1. Gerda Posthumus:
    12 januari 2020
    Hoi Andrea, houd moed! En anders moet Jaap je maar de berg opdragen?
    Weer prachtige foto's!
  2. Paulien Blankwater:
    13 januari 2020
    Ondanks het feit dat er geen bal aan was, toch echt super mooie foto's. Maar ik voel toch wel na 5 weken de 1e ruzie opkomen...😂
  3. Jaap:
    14 januari 2020
    Nou, we delen veel op ons blog, maar niet de ruzies......en na 6 weken samen raak je ook in een sleur. Elke dag koffie op bed daarbij het laatste nieuws van nos.nl, eten, weer op pad en 's avonds lezen en een netflix serie, kortom net als thuis😁
  4. Paulien Blankwater:
    🤣🤣🤣
  5. Rian:
    14 januari 2020
    En voor je het weet zit je weer thuis, geniet er nog maar van😊